Nagyteljesítményű minőségi nyomtatás, üzleti levelezés, expediálás


A Számítóközpont a kész adattermékeket megalakulása óta elektronikus, nagyteljesítményű digitális nyomtatókon jeleníti meg nyomtatott formában. A SZENZOR Kft. mindig a legkorszerűbb nyomtatókat használta a nagytömegű adatokhoz szükséges nyomtatási sebesség és a minőségi nyomtatás biztosításához. Jelenleg nyolc darab nagykapacitású leporellós és tekercses LED nyomtatót és több nagykapacitású íves nyomtatásra képes lézernyomtatót üzemeltetünk. Nyomtatási kapacitásunk meghaladja a napi hárommillió lapot.

A nyomtatókat nagyteljesítményű papíradagoló berendezések látják el a bemenő oldalon (tekercs vagy leporelló), és külön szeparátorok illetve gyorsvágó gépek biztosítják a just-in-time szortírozást és ívesítést. A megszemélyesített anyagokat önálló nagyteljesítményű borítékoló gépsorok készítik elő a postai feladáshoz.

A SZENZOR Kft. a nyomtatásokhoz szükséges előnyomott és nyomatlan papíralapanyagok, arculatos papírok, nyomtatványok, továbbá az expediáláshoz szükséges borítékok, tértivevények és az egyéb tájékoztató-, reklámanyagok megtervezését és előállítását is vállalja.

A SZENZOR Kft. a teljes körű kiszolgálás keretében az általa elkészített nyomtatott anyagok expediálását is elvégzi. Ennek keretében a megszemélyesített leveleket ívesíti, borítékolja és a borítékoló gépeken ellátja a szükséges mellékletekkel is. Cégünk a Magyar Posta Zrt. aktuális üzletszabályzatának megfelelően a küldemények postai előkészítését is elvégzi, és gondoskodik a levélfeldolgozó üzembe (OLK) történő szállításról is. A SZENZOR Kft. saját személy- és tehergépkocsiparkjával – egyedi megbízás szerint – saját maga vállalja az ország területén a termékek szállítását. Ennek keretében cégünk akár biztonsági kíséretet is nyújt a szállítmány megfelelő védelme érdekében.

További információ:

Fidlóczky Tamás termelési és kereskedelmi vezető
Telefon: 06-1/340-15-39/136
e-mail: fidloczky@szenzor.hu

Hosszú István termelési csoportvezető
Telefon: 06-1/340-15-39/118
e-mail: hosszu.istvan@szenzor.hu

Kecskés Szilvia adatosztály vezető
Telefon: 06-1/340-15-39/149
e-mail: kecskes.szilvia@szenzor.hu



Csekk és tértivevény gyártás


A SZENZOR Kft. a Magyar Posta Zrt. elismert és minősített beszállítója, és 1995-ben elsőként kapott jogosultságot a készpénz-átutalási megbízások (az ún. postai sárga csekkek) előállítására. Cégünk felkészült az ilyen nyomtatványok nagytömegű, gyors és minőségi előállítására. Sürgős esetben 24 órán belül legyártjuk a szükséges postai ("sárga" és "fehér") csekkeket, postai nyomtatványokat, üzleti leveleket és tértivevényeket.

További információ:

Kecskés Szilvia adatosztály vezető
Telefon: 06-1/340-15-39/149
e-mail: kecskes.szilvia@szenzor.hu



Ügyviteli nyomtatvány- és helyszíni bírság tömbök, speciális nyomdaipari termékek, PIN borítékok


A SZENZOR Kft. teljeskörűen végzi a nyomdaipari technológiával előállítható termékek tervezését, szerkesztését, nyomdai előkészítését és gyártását. Cégünk a megrendelők igénye szerint biztonsági elemekkel, másolás elleni védelemmel ellátott, egyedi azonosításra és automatizált adatbevitelre alkalmas nyomtatványok, PIN borítékok, bértasakok, öntapadós fóliatasakok, self-mailer nyomtatványok, továbbá egypéldányos, többpéldányos, önátírós, sorszámozott vagy biankó ügyviteli nyomtatvány- és helyszíni bírság tömbök előállítását is vállalja.

További információ:

Kecskés Szilvia adatosztály vezető
Telefon: 06-1/340-15-39/149
e-mail: kecskes.szilvia@szenzor.hu

Czefernek András kereskedelmi vezető
Telefon: 06-1/340-15-39/148
e-mail: c.a@szenzor.hu



Iratarchiválás, adatrögzítés és adatfeldolgozás, ICR-OCR alapú rendszerek fejlesztése


Saját fejlesztésű, egyedülálló megoldásával cégünk 1998 óta nyújtja elektronikus iratarchiválás szolgáltatását. A digitális formában előállított másolatokat tartalmazó adathordozók mellé a megbízók igénye alapján közjegyzői tanúsítványt csatolunk, amely a közjegyzőkről szóló törvény alapján igazolja a másolati képeknek az archivált eredeti dokumentummal egyező bizonyító erejét. Ennek a szolgáltatásnak az igénybevételével – a hatályos jogszabályokkal összhangban – kiváltható az eredeti okiratok (levelek, tértivevények, szerződések, számlák, munkaügyi dokumentumok stb.) terjedelmes és költséges tárolása. Egy-egy adathordozón százezres mennyiségben tárolhatók a hiteles másolatok, amelyekből a szükséges iratok a számítógépnél ülve, másodpercek alatt kikereshetők, és ezekből bármikor ismét az eredetivel megegyező bizonyító erejű papír alapú okirat készíthető.

Az általunk előállított tértivevényes küldemények kézbesítésének sikerességét vagy a sikertelenség okát a kézbesítést követően táblázatos vagy adatbázis formátumban tudjuk igazolni a leveleket kiküldő cégnek. Ezt saját fejlesztésű szoftverrendszerünk alkalmazásával – a visszaérkezett tértivevények és a visszaküldött kézbesítetlen levelek digitalizált feldolgozásával, adatrögzítéssel és archiválással – oldjuk meg.

A folyamatokat a feldolgozásra váró nyomtatványok formátumtervezésétől és előállításától kezdve az eredeti papíranyagok megszemélyesítésén, országos szintű begyűjtésén és szállításán keresztül az OCR adatbevitelt követő archiválásig – az ISO 9001 minőségirányítási, az ISO 14001 környezetvédelmi és az ISO/IEC 27001 információbiztonsági szabvány szerint – az ügyfelekkel történő folyamatos kacsolattartás mellett, innovatív megoldások alkalmazásával Társaságunk saját hatáskörben végzi és felügyeli. Rendelkezünk az ezekhez szükséges logisztikai háttérrel, és folyamatosan fejlesztjük azt. Az itt alkalmazott szoftvereink a karakterfelismerést több OCR/ICR engine összehangolt, automatikus működésével biztosítják.

További információ:

Nagy Sándor szoftverosztály vezető
Telefon: 06-1/340-15-39/157
e-mail: nagy.sandor@szenzor.hu

Eőry Csaba irodavezető
Telefon: 06-1/340-15-39/147
e-mail: eory.csaba@szenzor.hu


Parkolási rendszerek, jegykiadó automaták


A SZENZOR Kft. 2001 óta van jelen a magyarországi parkolási rendszerek piacán egy rendkívül rugalmasan programozható parkolóóra-családdal és egyéb, parkolási rendet szabályozó termékekkel.

A tapasztalatok szerint a könnyen ellenőrizhető, a parkolási idővel arányos, sorban állás nélküli díjfizetés hosszútávon a legkönnyebben és leggazdaságosabban parkolójegy kiadó automatákkal valósítható meg. Automatáink ütésállók, vandálbiztosak, az autósok igényeinek magasabb szintű kielégítésének érdekében bankjegy és érme elfogadási opcióval is rendelkeznek. További opcióként a fizetéskor chipkártya is használható, illetve a külföldi turisták kiszolgálásának érdekében – a forint mellett – eurót is elfogadnak, és a magyaron kívül még három kezelési nyelvvel rendelkeznek. A parkolóórákhoz opcionálisan GSM távfelügyeleti rendszer is rendelhető, így az esetleges hibák, működési zavarok azonnal feltárhatók és elháríthatók.

Automatáink könnyen paraméterezhetők, így változás esetén (pl. tarifaváltozás, üzemeltető adatainak változása stb.) azonnal, az üzemeltető által – bevételkiesés nélkül és költségmentesen – a helyszínen átprogramozható minden működési paraméter.

A SZENZOR Kft. vállaja a gépek műszaki üzemeltetését, felügyeletét és helyszíni javítását az ország egész területén, saját raktárkészlettel, a gyártóval történő folyamatos kapcsolattartás mellett.

További információ:

Czefernek András kereskedelmi vezető
Telefon: 06-1/340-15-39/148
e-mail: c.a@szenzor.hu


SZENZOR Számítóközpont Kft. - 1989-2015 - Minden jog fenntartva!