Csekk- és tértivevénygyártás
A SZENZOR Kft. a Magyar Posta Zrt. elismert és minősített beszállítója, és 1995-ben elsőként kapott jogosultságot a készpénz-átutalási megbízások (az ún. postai sárga csekkek) előállítására.
Cégünk felkészült az ilyen nyomtatványok nagytömegű, gyors és minőségi előállítására. Sürgős esetben 24 órán belül legyártjuk a szükséges postai ("sárga" és "fehér") csekkeket, postai nyomtatványokat, üzleti leveleket és tértivevényeket.
További információ:
Kecskés Szilvia ügyfélkapcsolati felelős
e-mail: kecskes.szilvia@szenzor.hu
Ügyviteli nyomtatvány- és helyszíni bírság tömbök, speciális nyomdaipari termékek, PIN borítékok
A SZENZOR Kft. teljeskörűen végzi a nyomdaipari technológiával előállítható termékek tervezését, szerkesztését, nyomdai előkészítését és gyártását. Cégünk a megrendelők igénye szerint biztonsági elemekkel, másolás elleni védelemmel ellátott, egyedi azonosításra és automatizált adatbevitelre alkalmas nyomtatványok, PIN borítékok, bértasakok, öntapadós fóliatasakok, self-mailer nyomtatványok, továbbá egypéldányos, többpéldányos, önátírós, sorszámozott vagy biankó ügyviteli nyomtatvány- és helyszíni bírság tömbök előállítását is vállalja.
További információ:
Kecskés Szilvia ügyfélkapcsolati felelős
e-mail: kecskes.szilvia@szenzor.hu
Czefernek András termelési és kereskedelmi vezető
e-mail: c.a@szenzor.hu
Iratarchiválás, adatrögzítés és adatfeldolgozás, ICR-OCR alapú rendszerek fejlesztése
Saját fejlesztésű, egyedülálló megoldásával cégünk 1998 óta nyújtja elektronikus iratarchiválás szolgáltatását. A digitális formában előállított másolatokat tartalmazó adathordozók mellé a megbízók igénye alapján közjegyzői tanúsítványt csatolunk, amely a közjegyzőkről szóló törvény alapján igazolja a másolati képeknek az archivált eredeti dokumentummal egyező bizonyító erejét. Ennek a szolgáltatásnak az igénybevételével – a hatályos jogszabályokkal összhangban – kiváltható az eredeti okiratok (levelek, tértivevények, szerződések, számlák, munkaügyi dokumentumok stb.) terjedelmes és költséges tárolása. Egy-egy adathordozón százezres mennyiségben tárolhatók a hiteles másolatok, amelyekből a szükséges iratok a számítógépnél ülve, másodpercek alatt kikereshetők, és ezekből bármikor ismét az eredetivel megegyező bizonyító erejű papír alapú okirat készíthető.
Az általunk előállított tértivevényes küldemények kézbesítésének sikerességét vagy a sikertelenség okát a kézbesítést követően táblázatos vagy adatbázis formátumban tudjuk igazolni a leveleket kiküldő cégnek. Ezt saját fejlesztésű szoftverrendszerünk alkalmazásával – a visszaérkezett tértivevények és a visszaküldött kézbesítetlen levelek digitalizált feldolgozásával, adatrögzítéssel és archiválással – oldjuk meg.
A folyamatokat a feldolgozásra váró nyomtatványok formátumtervezésétől és előállításától kezdve az eredeti papíranyagok megszemélyesítésén, országos szintű begyűjtésén és szállításán keresztül az OCR adatbevitelt követő archiválásig az ügyfelekkel történő folyamatos kacsolattartás mellett, innovatív megoldások alkalmazásával Társaságunk saját hatáskörben végzi és felügyeli. Az itt alkalmazott szoftvereink a karakterfelismerést több OCR/ICR engine összehangolt, automatikus működésével biztosítják.
További információ:
Nagy Sándor archiválószoftver-fejlesztő
e-mail: nagy.sandor@szenzor.hu
Parkolási rendszerek, jegykiadó automaták
A SZENZOR Kft. 2001 óta van jelen a magyarországi parkolási rendszerek piacán egy rendkívül rugalmasan programozható parkolóóra-családdal és egyéb, parkolási rendet szabályozó termékekkel.
A tapasztalatok szerint a könnyen ellenőrizhető, a parkolási idővel arányos, sorban állás nélküli díjfizetés hosszútávon a legkönnyebben és leggazdaságosabban parkolójegy kiadó automatákkal valósítható meg. Automatáink ütésállók, vandálbiztosak, az autósok igényeinek magasabb szintű kielégítésének érdekében bankjegy és érme elfogadási opcióval is rendelkeznek. További opcióként a fizetéskor chipkártya is használható, illetve a külföldi turisták kiszolgálásának érdekében – a forint mellett – eurót is elfogadnak, és a magyaron kívül még három kezelési nyelvvel rendelkeznek. A parkolóórákhoz opcionálisan GSM távfelügyeleti rendszer is rendelhető, így az esetleges hibák, működési zavarok azonnal feltárhatók és elháríthatók.
Automatáink könnyen paraméterezhetők, így változás esetén (pl. tarifaváltozás, üzemeltető adatainak változása stb.) azonnal, az üzemeltető által – bevételkiesés nélkül és költségmentesen – a helyszínen átprogramozható minden működési paraméter.
A SZENZOR Kft. vállaja a gépek műszaki üzemeltetését, felügyeletét és helyszíni javítását az ország egész területén, saját raktárkészlettel, a gyártóval történő folyamatos kapcsolattartás mellett.
További információ:
Czefernek András termelési és kereskedelmi vezető
e-mail: c.a@szenzor.hu